.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهبر معظم انقلاب اسلامي ،رايشان را در صندوق انداختند
مرحله دوم از لحاظ اهميت با مرحله اول تفاوتي ندارد و همان انگيزه، حساسيت و روحيه تكليف پذيري و مسووليت پذيري كه در مرحله اول همه ما را وادار كرد كه به پاي صندوق‌هاي راي بياييم عينا همان روحيه و احساس مسووليت اين بار هم ما را فرا مي‌خواند كه به پاي صندوق راي بياييم و راي خود را بياندازيم.
رهبر معظم انقلاب اسلامي ،رايشان را در صندوق انداختند

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (جمعه ) در نخستين ساعت اخذ راي دومين مرحله انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، راي خودشان را به صندوق شماره ‪ ۱۱۰‬مستقر در حسينيه امام خميني (ره) انداختند.


مقام معظم رهبري پس از انداختن رايشان به صندوق، اهميت اين مرحله از انتخابات را همچون مرحله اول دانستند.

به گزارش ايرنا، ايشان تاكيد كردند: مرحله دوم از لحاظ اهميت با مرحله اول تفاوتي ندارد و همان انگيزه، حساسيت و روحيه تكليف پذيري و مسووليت پذيري كه در مرحله اول همه ما را وادار كرد كه به پاي صندوق‌هاي راي بياييم عينا همان روحيه و احساس مسووليت اين بار هم ما را فرا مي‌خواند كه به پاي صندوق راي بياييم و راي خود را بياندازيم.

رهبر معظم انقلاب اسلامي تصريح كردند: يك مثل قديمي در همه جاي ايران است كه كار را كه كرد آنكه تمام كرد. اين تمام كردن كار است.

حضرت آيت الله خامنه‌اي افزودند: انشاء لله ملت عزيز در حوزه‌هايي كه انتخابات به مرحله دوم كشيده شده همت كنند و پاي صندوق‌هاي راي بيايند و راي خوبي جمع شود و مجلس خوبي به حول و قوه الهي تشكيل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.